Forum ..::Śląski Fan Klub Fiata 126p::.. Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Skróty i terminy na forum

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum ..::Śląski Fan Klub Fiata 126p::.. Strona Główna -> www.126.SLASK.PL
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Franek



Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 1662
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:00, 18 Lip 2008    Temat postu: Skróty i terminy na forum

Wrzucajcie tutaj wszystkie skróty i zdrobnienia spotykane na forum. Ja będę na bieżąco aktualizował pierwszy post i zrobimy taki mały słowniczek Smile


A

AFK - away from keybord - Z dala od klawiatury

B

BTW, by the way, przy okazji..

C

CC - Cinquecento
CU, see you, do zobaczenia

D

DF - Duży Fiat, Fiat 125p
DOHC - Double Over Head Camshaft - podwójny wałek rozrządu w głowicy cylindrów

E

EL - Fiat 126p "Elegant"

F

FL - Fiat 126p "Face Lifting"

G

Gary - cylindry

H

HGW - h*j go wie
HP - Horse Power - Konie mechaniczne

I

IMHO, in my humble opinion, moim skromnym zdaniem...

J

K

L

LOL - laughing out loud - śmiać się do rozpuku
LPT - Lekki Pojazd Terenowy

M

MC - Manga Cars (małe autka w podpisach)
MC - Monte Carlo (Rodzaj kierownicy)
MPI - Multi Point Injection - Wtrysk wielopunktowy

N

N/C - No comment - nie komentuję

O

OFF, OT - off-topic, poza tematem, nie na temat.
OMG - Oh my god "O mój Boże"

P

PW (PM) - Prywatna Wiadomość

R

ROTFL lub ROFL - rolling on the floor laughing, tarzanie sie na podlodze ze smiechu
RTFM, read the fucking manual, przeczytaj instrukcję/ podręcznik

S

SC - Seicento
SOHC / OHC - Single Over Head Camshaft - jeden wałek rozrządu w głowicy cylindrów
SPI - Single Point Injection - Wtrysk jednopuntkowy
ST - Fiat 126p "Standard", pierwsza wersja malucha

T

U

V

VT - Virtual Tuning
V6 - Silnik w układzie V , po trzy gary na strone
V8 - -||- , po cztery gary na strone

W

WN - Wysokie napięcie (w kontekście przewodów)
WT - Wiejski Tuning
WTF- what the fuck- w wolnym tlumaczeniu , co do kur..y
W8 - wait - zaczekaj

X

Z

1-...

8V, 16V, 24V - 8 zaworow/16/24


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zolwik_1988
Administrator


Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 1479
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze
Płeć: facet

PostWysłany: Sob 6:58, 19 Lip 2008    Temat postu:

no to moje sugestia
EOT koniec tematu dyskusji
HALCE Halogeny
PMG przeciwmgielne
DK ( chyba taki skrót jest ) dalekosiężne


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum ..::Śląski Fan Klub Fiata 126p::.. Strona Główna -> www.126.SLASK.PL Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Programosy.
Regulamin