Franek
Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 1662
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 11:50, 18 Sty 2008 Temat postu: REGULAMIN FORUM |
|
|
. POSTANOWIENIA OGÓLNE
00. Zakaz umieszczania treści mogących naruszać przepisy kodeksu karnego i przepisy o ochronie informacji niejawnej.
1. Zakaz umieszczania zdjęć powszechnie uznanych za obraźliwe (pornografia, zboczenia, itp.).
2. Admin oraz Moderatorzy widzą znacznie więcej niż użytkownicy, widzą numer IP i wiele statystyk tego numeru dotyczących. Zabrania się Adminowi oraz MODERATOROM wykorzystywania wiedzy zdobytej na potrzeby inne niż nadzór moderatorski.
3. Moderator oraz Administrator może usunąć temat w każdej chwili, powinien jednak podać powód takiej reakcji.
4. Tematy niezgodne z tematyką danego działu będą przenoszone do odpowiadających tematyce, lub całkowicie usuwane.
5. Tematy zdublowane (o tej samej tematyce) będą kasowane.
6. Posty bezsensowne lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane.
7. Treść tematu powinna świadczyć o jego zawartości. W przeciwnym wypadku patrz pkt 3.
8. Moderatorzy oraz Administrator mają prawo do usunięcia postu, który obraża w jakiś sposób innych użytkowników.
9. Sygnatura nie może zawierać więcej niż jednej grafiki i 1 linii tekstu oraz grafika ta nie może być większa niż 100px wysokości i 500px szerokości lub jeśli sygnatura nie zawiera grafiki to może zawierać 5 linii tekstu. Każda sygnatura musi być zgodna z pkt 00. i 01. niniejszego regulaminu.
10. Zakaz prowadzenia prywatnych wojen. Od prowadzenia Prywatnych Wojen są Prywatne Wiadomości.
11. Zwalczane będą wszelkie przejawy chamstwa.
12. Zakaz używania przekleństw i wulgaryzmów (nie tylko w języku polskim).
13. Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych, oraz wszelkie słowne utarczki załatwia się prywatnymi wiadomościami (PM).
14. Zakaz edycji "w złej intencji" postów (zmienianie treści postu po dopisaniu odpowiedzi innych userów) i usuwania postów. Powoduje to zmianę kontekstu i sensu odpowiedzi na dany post.
15. Na Forum nie można zamieszczać reklam. Dopuszcza się umieszczenie linku do serwisów.
16. Moderatorzy i Administrator mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał, lub dyskusja odbiega od początkowych założeń.
17. Zabrania się aktywnego używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę lub specjalnego zakładania kolejnego konta, aby uniknąć nadzoru.
18. Nie będziemy tolerować analfabetyzmu. Stosujemy zasadę BYKOM-STOP Poprawna pisownia ortografia w Internecie Post ma być czytelny i zrozumiały.
19. Avatar nie może być większy niż 100x100px. Uprasza się nowowstępujących użytkowników o zapoznanie się z emblematami już zarejestrowanych userów i dobranie sobie, w miarę możliwości, avatara który nie będzie dublował się z już istniejącym na forum. W przypadku zgłoszenia dubla przez jakiegoś usera prosi się o dogranie sprawy używania avatara na drodze wymiany "Prywatnych Wiadomości" lub e-maili.
II. BAN
1. Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, IP lub i jedno i drugie.
2. Osoba, która ma bana nie może przeglądać Forum.
3. O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator lub moderator
4. Osoba, która po raz pierwszy złamie regulamin zostaje ukarana ostrzeżeniem.
5. Osoba, która po raz drugi złamie regulamin dostaje drugie ostrzeżenie i tak dalej.
6. Piąte złamanie regulamin powoduje bana.
7. Każde drastyczne złamanie regulaminu powoduje bana.
III. ADMINISTRATOR
1. Administrator ma prawo zmienić regulamin, uzgadniając zmiany z moderatorami. Nie dopuszcza się zmiany regulaminu "na potrzeby chwili".
2. Administrator i moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za kształt i merytoryczną zawartość wypowiedzi użytkowników (poza swoimi własnymi wypowiedziami). Wypowiedzi na forum pozostają własnością ich autorów.
3. Administrator oraz Moderatorzy nadzorują działanie Forum i przyjmują wszelkie uwagi na ten temat w dziale Forum - Techniczne.
4. Moderatorów wybiera Administrator.
Obowiązuje od 18.01.2008r
Post został pochwalony 0 razy
|
|