Forum ..::Śląski Fan Klub Fiata 126p::.. Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Wymiana uszczelki pod głowicą.

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum ..::Śląski Fan Klub Fiata 126p::.. Strona Główna -> www.126.SLASK.PL
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
oXarical



Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice/Przeczyce
Płeć: facet

PostWysłany: Czw 20:33, 20 Lis 2008    Temat postu: Wymiana uszczelki pod głowicą.

No panowie, jak dawno się tu nie udzielałem, tak teraz potrzebuje waszej pomocy. Wygląda na to, że po zagotowaniu oleju jakieś pół roku temu, wypadałoby wymienić wreszcie uszczelkę pod głowicą. Proszę was o pomoc, najlepiej w formie zeszytów naprawczych (kiedyś podałem maila, ale nic nie doleciało). Wiem że z tym jest w cholere roboty, ale kiedyś trzeba to zrobić...

Z góry THX!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gorol
Klubowicze


Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czerwionka
Płeć: facet

PostWysłany: Czw 20:45, 20 Lis 2008    Temat postu:

postaram z wieczora coś znaleść Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Salzi



Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze
Płeć: facet

PostWysłany: Czw 21:16, 20 Lis 2008    Temat postu:

Powiem Ci tak sam ostatnio wymieniałem głowice wiec wiem ile to pracy ale mysle ze tak koło 8 godzinek w towarzystwie malucha Ci wystarczy.
Proponuje od ściagnięcia gaźnika i podstawki pod gaźnik, odłączenia kabli wysokiego napięcia itp.
2 krokiem powinno byc ściagnięcie pokrywy zaworów, odkręcasz zawory no i juz masz dostęp do śrób trzymających głowice. Z umiarem odkręcasz je tak zeby nie połamac szpilek. Na samym końcu proponuje rozkręcac obudowe silnika bo z nią jest zwsze najwiecej problemówSmile Jeśli z obudowa nie bd problemów to wystarczy juz tylko podnieść głowiceno i masz juz dostęp do uszczelki:)przy składaniu najpierw zacznij od skręcenia głowicy a później to tylko obudowa zawory no i gaźnik:) W tym akurat moge Ci pomóc Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gorol
Klubowicze


Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czerwionka
Płeć: facet

PostWysłany: Czw 21:32, 20 Lis 2008    Temat postu:

+ jeżeli masz duży odcisk na głowicy z uszczelki to radze głowice dać do planu przerabiałem tez to Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
oXarical



Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice/Przeczyce
Płeć: facet

PostWysłany: Czw 21:47, 20 Lis 2008    Temat postu:

Panowie, a jak wygląda regulacja zaworów? Bo przecież jak je odkręce to raczej po przykreceniu nie beda takie same...

Edit:
Poza tym czy glowica nie schodzi razem z zaworami? (nie znam sie)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez oXarical dnia Czw 21:48, 20 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gorol
Klubowicze


Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czerwionka
Płeć: facet

PostWysłany: Czw 21:52, 20 Lis 2008    Temat postu:

No po założeniu trzeba zawory podregulować i po przejechamiu z tego co wiem ok 100km znowu

Głowica schodzi razem z zaworami Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zolwik_1988
Administrator


Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 1479
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze
Płeć: facet

PostWysłany: Pią 7:36, 21 Lis 2008    Temat postu:

Panie Salzi pierw pokrywa rozrządu a później gaźnik bo w innym przypadku go nie odkręci Razz moja rada nie rób nic na szybko spokojnie i bez nerwów Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shan_cez
Moderator


Dołączył: 03 Maj 2008
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Pią 9:55, 21 Lis 2008    Temat postu:

Jak bym miał skaner to bym ci zeskanował ksiazke o naprawi fiata ale nistety ni mam:(

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
oXarical



Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Katowice/Przeczyce
Płeć: facet

PostWysłany: Pią 13:27, 21 Lis 2008    Temat postu:

Zabrałem się za to koło 10 i jak do tej pory rozbroiłem pokrywe zaworów, gaźnik, no i prawą część obudowy. Z tym, że tej obudowa w pełni nie da się zdjąć bo blokują ją rury z tłumika. Teraz tak myślę - mam nadzieje, ze dobrą (prawą) część obudowy zdjemuje ;] Tak czy siak jestem teraz przy ściąganiu zaworów i nie wiem które śruby mam odkręcać. Ktoś wie? ;>

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zolwik_1988
Administrator


Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 1479
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze
Płeć: facet

PostWysłany: Pią 13:58, 21 Lis 2008    Temat postu:

zaworów nie ściągasz tylko odkręcasz klawiaturę , bodajże na 2 śrubach 17, później odkręć lewą stronę i tłumik ale odkręć tłumika od tych kolanek nie próbuj odkręcić kolanek od głowicy bo to się źle skończy Smile powodzenia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
djluki



Dołączył: 31 Sie 2008
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radlin
Płeć: facet

PostWysłany: Pią 15:13, 21 Lis 2008    Temat postu:

Tak jak zolwik napisal odkrecasz te 2 nakretki z klawiatury sa one przykrecone nakrętkami na kluczyk 13 i tlumik musisz jeszcze popuscic troche na tych opaskach zeby go troche odsunac jak odkrecisz klawiature i juz ja sciagniesz to wyciagasz te laski co tam sa popychaczy. jak jeszcze bedziesz mial jakis problem to pisz pozdrawiam:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum ..::Śląski Fan Klub Fiata 126p::.. Strona Główna -> www.126.SLASK.PL Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Programosy.
Regulamin