Forum ..::Śląski Fan Klub Fiata 126p::.. Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

"Krótka piłka" - pytania i odpowiedzi
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum ..::Śląski Fan Klub Fiata 126p::.. Strona Główna -> www.126.SLASK.PL
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bad



Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:55, 13 Sie 2008    Temat postu:

Szczerze powiem że mnie to zaciekawiło skąd wiecie że na d-124,
przejrzałem wszystkie maluchy na alledrogo 1999-2000 i większość
ma pasio, ale to o niczym nie świadczy bo jeden: pierwszy właściciel
kobieta jest na d-124 i to do mnie przemawia więc tłumaczcie się Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEBRIGHT



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podolany/ 30 km od Krakowa
Płeć: facet

PostWysłany: Czw 16:32, 13 Lis 2008    Temat postu:

Po moim poprzednim bolidzie zostały mi koła 12" z zimówkami.
Myślicie że spasują do kanta?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zolwik_1988
Administrator


Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 1479
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze
Płeć: facet

PostWysłany: Czw 16:34, 13 Lis 2008    Temat postu:

pasować będą ale czy nie będą za małe Question

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gorol
Klubowicze


Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czerwionka
Płeć: facet

PostWysłany: Czw 18:40, 13 Lis 2008    Temat postu:

za małe bedą bo np jak masz tarcze w 126p to wtedy 12" nie pasują

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEBRIGHT



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podolany/ 30 km od Krakowa
Płeć: facet

PostWysłany: Wto 12:57, 18 Lis 2008    Temat postu:

gorol napisał:
masz tarcze w 126p to wtedy 12" nie pasują

właśnie tego się obawiałem :/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEBRIGHT



Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Podolany/ 30 km od Krakowa
Płeć: facet

PostWysłany: Pią 10:49, 05 Gru 2008    Temat postu:

kolejne pytanka
1: mam na oku hak od poloneza, wszystkie papiery do niego są, żeby mi go wbili bez problemu w dowód, mogę go zamontować w warunkach domowych, czy muszę mieć jakiś papier że montowałem na warsztacie?

2:w lipcu kończy mi się przegląd butli lpg - jak wiadomo na przeględzie niestety za każdym razem na to patrzą, wiecie gdzie można taki przeględ zrobić i ile to kosztuje?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SEBRIGHT dnia Pią 10:51, 05 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mlody8561



Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:24, 05 Gru 2008    Temat postu:

1 Musisz jechać z tym na preglad i ci sprawdza jak bedzie ok to ci daja zaswiadczenie i jedziesz wbic w dowod hak
2 Z tego co mi wiadome to butla do wymiany ale nie jestem pewien w 100% chudy powinien wiedziec co z butla


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shan_cez
Moderator


Dołączył: 03 Maj 2008
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gliwice

PostWysłany: Czw 19:22, 11 Gru 2008    Temat postu:

Jaką wysokość mają mniej więcej springi w bobie??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomekboa177
Klubowicze


Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn
Płeć: facet

PostWysłany: Pią 10:20, 12 Gru 2008    Temat postu:

A ja mam taki ptoblem,gdzie sa rurki przez ktore woda splywa,bo ze mam progi zatkane to cisnie mi wode do srodka,i musze je gdzie indzej podprowadzic...pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tomekboa177 dnia Pią 10:20, 12 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
chudy352
MECHANIK


Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kuźnia Raciborska
Płeć: facet

PostWysłany: Śro 10:21, 24 Gru 2008    Temat postu:

SEBRIGHT musisz kuić nową butlę gazową gadałem ze szefem pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zolwik_1988
Administrator


Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 1479
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze
Płeć: facet

PostWysłany: Czw 10:26, 25 Gru 2008    Temat postu:

Chudy ty to masz zapłon musisz sobie go chyba wyregulować Razz a najlepiej do przodu o 13 stopni Very Happy Very Happy Very Happy pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bonus



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Racibórz
Płeć: facet

PostWysłany: Czw 12:14, 25 Gru 2008    Temat postu:

A najlepiej wstaw elektroniczny z eleganta Very Happy

wesołych !


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomekboa177
Klubowicze


Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Cieszyn
Płeć: facet

PostWysłany: Nie 0:32, 28 Gru 2008    Temat postu:

Mam taki problem, tylne lewe kolo mi piszczy a zarazem hamuje,i czuc smar, konserwacja,bog wie co i sie grzeje... czyż by łożyska do wymiany???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
chudy352
MECHANIK


Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kuźnia Raciborska
Płeć: facet

PostWysłany: Nie 0:35, 28 Gru 2008    Temat postu:

raczej łożysko ale możesz podnieść koło i sprawdzić czy ma luz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zibi_1983
Klubowicze


Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pszów
Płeć: facet

PostWysłany: Pon 13:27, 29 Gru 2008    Temat postu:

A ja mam taki problem:
1. po jeździe jak wyłączę silnik na ok. 10 - 15 min to potem żeby ponownie go
uruchomić to yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy i muszę biedaka
na pych bo moge aku wydoić ( o co kaman ).
2. jak chodzi rozgrzany na wolnych to raz na jakiś czas przydusi go i dalej normalnie
chodzi a poza tym co jakiś czas na wolnych puszcza z rury biały dymek (znaki indian)
jak przy rozgrzewaniu go ( o co kaman )

Za wyjaśnienie moich ekstremalnych problemików z góry dzięki Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gorol
Klubowicze


Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czerwionka
Płeć: facet

PostWysłany: Pon 13:35, 29 Gru 2008    Temat postu:

to drugie to chyba bierze olej Sad a czuć na olej ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gorol dnia Pon 13:39, 29 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mlody8561



Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:56, 29 Gru 2008    Temat postu:

Najpierw to trzeba wyregulować zapłon i zawory i pozniej zobaczyc co sie bedzie dzialo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zibi_1983
Klubowicze


Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pszów
Płeć: facet

PostWysłany: Pon 22:08, 29 Gru 2008    Temat postu:

Gorol - silnik jest suchutki i stan oleju utrzymuje się cały czas na stałym poziomie. A co
do zapachu to nie czuć oleju Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
chudy352
MECHANIK


Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kuźnia Raciborska
Płeć: facet

PostWysłany: Pon 22:12, 29 Gru 2008    Temat postu:

a masz szczelny układ paliwowy ? bo to też może być między innymi problem

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez chudy352 dnia Pon 22:13, 29 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Głodny



Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Wto 1:49, 30 Gru 2008    Temat postu:

zibi_1983 napisał:
A ja mam taki problem:
1. po jeździe jak wyłączę silnik na ok. 10 - 15 min to potem żeby ponownie go
uruchomić to yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy i muszę biedaka
na pych bo moge aku wydoić ( o co kaman ).
2. jak chodzi rozgrzany na wolnych to raz na jakiś czas przydusi go i dalej normalnie
chodzi a poza tym co jakiś czas na wolnych puszcza z rury biały dymek (znaki indian)
jak przy rozgrzewaniu go ( o co kaman )

Za wyjaśnienie moich ekstremalnych problemików z góry dzięki Mr. Green


sprawdź czy nie masz gdzieś lewego powietrza


Pali dużo ??


ewentualnie źle ustawiony pływak bądź zły skład mieszanki
a no i jeszcze sprawdź kompresje na garach Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum ..::Śląski Fan Klub Fiata 126p::.. Strona Główna -> www.126.SLASK.PL Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Programosy.
Regulamin